سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی حماس: ضربات مقاومت به نظامیان صهیونیست نشانگر قدرت آن است

سخنگوی جنبش حماس گفت: حملات هوایی گردان‌های القسام علیه ستون‌های تانک ارتش رژیم صهیونیستی، توانایی مقاومت در مدیریت نبرد را تایید می‌کند.

به گزارش منابع فلسطینی، همزمان با انتشار امروز (دوشنبه) ویدئوی ارتش رژیم صهیونیستی از عملیات محدود زمینی خود در نوار مرزی شمالی باریکه غزه، "عبداللطیف القانوع" سخنگوی جنبش حماس گفت: عبور زمینی محدود شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی در برخی مناطق نوار غزه پس از آن صورت می‌گیرد که اشغالگران نتوانستند طرح گسترده (عملیات زمینی خود علیه نوار غزه) را اجرا کنند.

القانوع افزود: حملات هوایی گردان‌های القسام در خطوط نبرد و پشت خطوط دشمن و علیه ستون‌های تانک ارتش رژیم صهیونیستی، توانایی مقاومت در مدیریت نبرد و کنترل روند آن را تایید می‌کند.

وی گفت: کشتار بیش از ۸۰۰۰ فلسطینی توسط اشغالگران و ویران کردن خانه‌های آن‌ها پیروزی محسوب نمی‌شود، بلکه ورشکستگی و سردرگمی اشغالگران است.

در چند روز گذشته نظامیان صهیونیست به پشتیبانی تانک‌های این رژیم ۴ بار سعی کرده اند که با ورود به غزه اقدام به اشغال بخشی از این منطقه نمایند که هر سه بار با شکست مواجه شده و با دادن تلفات زیاد پا به فرار گذاشته اند.

با ورود زمینی و موقت ارتش رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین در غزه در ۴ مرحله گذشته، نظامیان صهیونیست در کمین‌های رزمندگان مقاومت گرفتار شده و تلفات زیادی بر جای گذاشته اند.

این در حالی است که منابع خبری فلسطینی ظهر امروز از حمله نیرو‌های مقاومت فلسطین به تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی نوار غزه خبر دادند. تاکنون چندبار تانک‌های رژیم صهیونیستی به همراه نظامیان این رژیم در تله رزمندگان مقاومت گرفتار شده اند و با دادن تلفات زیاد مجبور به عقب نشینی شده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.