سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکپارچه سازی خدمات به شهروندان با رفع مشکلات شهری

معاون شهردار تهران گفت: هدف اصلی ما در نظارت‌های ستادی از بین بردن ضعف‌ها و کاستی‌ها بصورت نقطه به نقطه و ۳۶۰ درجه در شهر است.

 عباس شعبانی در جريان بازدید میدانی از پروژه‌های احداث و تجهیز مخزن بتنی آب در بوستان شادی، مسقف سازی پایانه تاکسیرانی قدرت پاکی، بهسازی، توسعه و تجهیز مجموعه‌های شهر بانو و کوثر، اتصال شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و سایر پروژه های در دست انجام گفت: جلسات نظارت ستادی در مناطق با روحیه مطالبه گری برگزار خواهد شد که این جلسات با رویکرد آموزشی از تجربیات همکاران برای اصلاح امور و ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان برگزار می‌گردد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران گفت: رویکرد خدمت رسانی به مردم باید به گونه ای باشد که بازتاب فعالیت های روزانه خود را در سطح شهر توسط شهروندان ببینیم و ارزیابی توسط نگاه بیرونی شهروندان به مجموع فعالیت های ما یکی از بهترین روش های ارزیابی است که ما را برای برنامه ریزی بهتر در شهرداری تهران یاری می رساند.

شعبانی در ادامه گفت: هدف اصلی ما در نظارت‌های ستادی از بین بردن ضعف‌ها و کاستی‌ها بصورت نقطه به نقطه و ۳۶۰ درجه در شهر است که توجه به خط و مشی کیفیت یکی از روش‌هایی است که ما را در مدیریت صعودی و با بهره وری بالا در مناطق ۲۲ گانه یاری می‌رساند.

معاون شهردار تهران گفت: راز موفقیت برای همیشه در اوج ماندن، درجه بهره وری یک سازمان، انجام روزانه یک ایده و عملکرد برتر است و باید با تعیین اهداف روزانه به ارتقاء بهره وری سازمان خود یاری رسانیم. در همین راستا با ابلاغ طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت به مناطق ۲۲ گانه انتظار داریم با تعیین نقشه راه در هر محور توسط شهرداران و مدیران منطقه مشکلات منطقه بصورت نقطه به نقطه احصاء و رفع گردد.

معاون هماهنگی و امور مناطق با اشاره به تقدیر از مناطق برتر در اجرای رویکرد تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران، کسب رضایت فردی و درونی در احصاء مشکلات مردم را از بزرگترین اجر‌ها در پیشگاه خداوند متعال خواند و کسب رضایت باطنی توسط خود فرد را در حل مسائل مردم از بهترین نمونه‌های اخلاقی که در زندگی فردی خود شخص منعکس خواهد شد برشمرد.  

رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در ادامه با ارائه گزارشی تکمیلی از وضعیت منطقه در حوزه‌های گوناگون با بیان اینکه منطقه ۹ با داشتن ۵۷ درصد بافت فرسوده رتبه دوم را در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران دارا می‌باشد افزود: این منطقه با داشتن جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر بصورت متوسط دارای سرانه فضای سبزی محدود نسبت به میانگین کل شهر تهران می‌باشد که لزوم پیگیری جدی را با توجه به مطالبه شهروندان می‌طلبد.

مرتضوی افزود: تحقق صددرصدی درآمد در سال گذشته و کسب رتبه اول در انضباط مالی در بین مناطق ۲۲ گانه و بیشترین وصول مطالبات توسط این منطقه از مهم‌ترین افتخارات کسب شده در منطقه ۹ می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.