سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۹ هزار لیتر شوینده تقلبی در گرمسار کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۹ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه در شهرستان گرمسار خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمسار یک کارگاه تولید و بسته بندی مواد شوینده تقلبی در شهرک صنعتی ایوانکی شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس اطلاعات گرمسار پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی فضایی به همراه مأموران انتظامی پاسگاه جنت آباد و کارشناسان اداره استاندارد شهرستان به کارگاه مذکور ورود پیدا کرده و در بررسی اولیه مشخص شد یک نفر سودجو که این کارگاه را اجاره کرده بود مواد شوینده ساختگی و بی کیفیت و غیر استاندارد را تهیه و در بسته بندی برند‌های معروف توزیع کرده بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه ۱۹ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی و غیر استاندارد شامل مایع دستشویی ظرفشویی و شامپو تقلبی در بسته بندی‌هایی با نام و نشان معتبر کشف و ضبط شد.

میر احمدی از بازداشت یک نفر در این رابطه خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و تبار وی پلمب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.