سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه مشترک هیات‌های اجرایی انتخابات شهرستان بافق و مهریز/ ثبت نام ۱۲ بافقی در انتخابات

جلسه مشترک هیات‌های اجرایی انتخابات شهرستان‌های بافق و مهریز با هدف بررسی و تایید صلاحیت داوطلبان شهرستان بافق در فرمانداری بافق برگزار شد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق گفت: فرایند احراز صلاحیت داوطلبان در هیأت اجرایی از چهارم آبان آغاز و تا ۱٨ آبان ماه ادامه دارد و این جلسه نیز به منظور بررسی و تایید صلاحیت افرادی که در حوزه مهریز و خاص شهرستان بافق ثبت نام کرده‌اند، برگزار شد.

او با تاکید بر تبادل نظر و بررسی دقیق اعضای هیات اجرایی شهرستان در خصوص داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: چهره‌های ثبت نامی از اقشار مختلف و همچنین از بانوان هستند که مقرر شد نتیجه اعلام نظر هیات اجرایی شهرستان برای انجام مراحل قانونی از سوی مراجع پنجگانه به حوزه انتخابیه مهریز ابلاغ شود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق یادآور شد: در حوزه انتخابیه مهریز در مرحله پیش ثبت نام اولیه، ۱۵۴ نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره گذشته حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

دهقان افزود: از این تعداد ۷۲ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند و از این بین، ۱۲ نفر بافقی هستند که یک بانو هم بین آنان است.

او با با تاکید بر اینکه اعضای هیأت اجرایی شهرستان در بررسی صلاحیت داوطلبان با دقت و طبق قانون عمل می‌کنند، افزود: بدون حُبّ و بغض نظر مراجع رسمی و قانون ملاک بررسی‌ها در احراز صلاحیت داوطلبان اعمال می‌شود. 

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق در مورد آخرین وضعیت انتخابات در شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان از بدو ابلاغ برنامه انتخابات، تشکیل و فعالیت خود را در حوزه‌های مختلف شروع کرد و همه امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در یازده اسفند اتخاذ شده است و آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.