سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ درصد مصوبات سفر استاندار سمنان به روستاها اجرایی شد

استاندار سمنان با بیان اینکه تا امروز به بیش از ۳۴۰ روستا برای پیگیری و گره‌گشایی از مشکلات مردم، سفر انجام شد، گفت: تاکنون بالغ‌بر ۸۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

هاشمی، استاندار سمنان  در دیدار مردمی و چهره به چهره با مردم روستای اروانه گفت: پیگیری مسائل و موارد مردم چه در سطح کلان و چه در سطح خُرد توسط شخص رئیس جمهوری، نشان از مردمی بودن دولت سیزدهم دارد.

استاندار سمنان عنوان کرد: به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی ویژه روستای اروانه، آمادگی برای پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای اشتغال‌زایی و پرداخت به طرح‌های مطلوب در این حوزه وجود دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اعتبار بسیار مطلوبی برای بخش‌های مختلف تخصیص یافت و در حوزه راه‌اندازی واحدهای راکد نیز علاوه بر احیا و آغاز به کار مجدد واحدهای تولیدی، حتی یک واحد تولیدی این استان نیز تعطیل نشد.

وی گفت: تا به امروز به بیش از ۳۴۰ روستا با حضور مدیران استان سمنان برای پیگیری و گره‌گشایی از مشکلات مردم، سفر انجام شده است که تاکنون بالغ‌بر ۸۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تمامی مسائل، موارد، مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌شده روستای اروانه در حوزه‌های مختلف آب، کشاورزی، جاده بین مزارع، زمین، طرح هادی و ... پیگیری و طی تعیین اولویت‌بندی، اجرایی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.