سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه های نیمه تمام ورزشی جان می گیرند

استاندار خراسان جنوبی از پیشنهاد خلاقانه یکی از مدیران استان برای تقویت زیرساخت های ورزشی استان استقبال کرد و گفت: با همراهی دستگاه ها پروژه های نیمه تمام ورزشی استان جان می گیرد.

 استاندار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه  خراسان جنوبی گفت: مدیران خود را به اجرای دستور العمل‌های ابلاغی محدود نکنند چراکه پیشرفت وپیشرفت و توسعه خراسان جنوبی به ریسک پذیری نیاز دارد  و در این زمینه باید از تجارب موفق استفاده کرد.

او در این جلسه با اشاره به ظرفیت قانونی در ماده ۲۷ قانون الحاق ۲ مبنی بر اینکه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بخشی از طرح‌های عمرانی خود را به بخش‌های غیردولتی با ساز و کاری که در قانون پیش‌بینی شده است واگذار کنند، افزود: در همین راستا دستگاه‌های اجرایی کارگروه واگذاری را برگزار خواهند کرد و روی این ظرفیت قانونی کار شود.

قناعت با اشاره به دستور کار دیگر جلسه شورای برنامه ریزی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مجازند با هماهنگی دبیرخانه شورا یک درصد اعتبارات خود را در حوزه ورزش و طرح‌های اولویت‌دار در این زمینه هزینه کنند.

استاندار با تأکید بر اینکه این طرح برای یک بازه دو تا سه ساله اجرایی خواهد شد، گفت: تصویب این طرح در شورای برنامه ریزی استان روزنه‌ای برای پیشرفت و توسعه ورزش استان است.

جهانشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم از اعطای مشوق‌ها به دستگاه‌های اجرایی خبر داد که یک درصد اعتبارات خود را در راستای ورزش هزینه کنند.

قطبی مدیر کل ورزش و جوانان استان هم گفت: دراستان ۳۰ طرح ورزشی بالای ۸۵ درصد پیشرفت کاری وجود دارد که اگر بر اساس این قانون دستگاه‌های اجرایی سهم یک درصدی خود را در اختیار ورزش و جوانان قرار دهند بخشی از این طرح‌ها تکمیل می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.