سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

بیش از ۱۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن درحال ساخت است

هاشمی گفت: برآورد ساخت «نهضت ملی مسکن» در این استان ۶۰ هزار واحد است که طی چهار سال باید تکمیل و تحویل شود و اکنون ۱۷ هزار و ۷۹۶ واحد در شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی در آیین آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی و ساخت هزار و ۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان گفت: ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد توسط راه و شهرسازی در ۲۰ شهر استان سمنان طی چهار سال هدف‌گذاری شد.

وی ادامه داد: امروز عملیات ساخت هزار و ۷۴ واحد ویلایی در شهر دامغان آغاز شد که یکی از بزرگترین طرح‌های ویلایی در استان سمنان محسوب می شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: یک ستاد ویژه توسط فرماندار دامغان و مسوولان راه و شهرسازی به منظور پیشبرد این طرح ایجاد شود تا به پایگاهی برای کارگاه عمران و آبادانی و تسریع روند ساخت تبدیل شود و به همین منظور بازدیدهای مداوم با هدف بررسی روند کار در دستور کار قرار دارد.

وی سمنان را یکی از استان های دچار پیری جمعیت در کشور برشمرد و گفت: با توجه به شرایط استان سمنان در پیری جمعیت، فرزندآوری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در دستور کار است و در این خصوص، تعداد ۵۵۷ واحد زمین به صورت رایگان در اختیار خانواده های مشمول طرح جوانی جمعیت قرار می‌گیرد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.