سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی در مهاباد اجرایی شد

مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد با هدف توسعه مناطق محروم و کم برخوردار پشت تپ پیگیری شد و به مرحله اجرایی رسید.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه بازدید از طرح‌های مصوب سفر استاندار آذربایجان‌غربی در بین خبرنگاران گفت: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های خدماتی از جمله احداث مرکز جامع سلامت، مجموعه ورزشی سرپوشیده و روباز و طرح‌های عمران شهری منطقه کم برخوردار پشت تپ تخصیص یافته و آماده اجرای عملیات اجرایی است.

وی ادامه داد: زمین برای احداث طرح‌های مرکز جامع سلامت و مجموعه ورزشی هر کدام به میزان ۶ میلیارد تومان آماده و به پیمانکار واگذار شده است.

عباسی بیان کرد: عملیات اجرایی طرح‌های مذکور در روز‌های آینده آغاز شده و حسب دستور استاندار آذربایجان‌غربی مشکلی در تامین اعتبار این پروژه‌ها نیست.

همچنین فرماندار ویژه مهاباد در ادامه بازدید‌های امروز از پروژه تصفیه خانه شهرک صنعتی بازدید به عمل آورد.

مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به ظرفیت ۹۰۰ مترمکعب و بیش از ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: عملیات اجرایی این پروژه از برنامه زمان بندی عقب بوده نیاز است روند تکمیل پروژه تسریع یابد.

وی با بیان اینکه رفع معضلات بوی نامطبوع شهرک صنعتی یکی از مطالبات اهالی این منطقه است، افزود: با بهره برداری از این پروژه مشکل تصفیه خانه شهرک و بوی پسماند آن به طور کامل رفع خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.