سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فصل تعمیرات در نیروگاه نکا

فصل تعمیرات برنامه ریزی شده واحد‌های نیروگاه شهید سلیمی نکا آغاز شد.

نوراله ادبی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت:با آغاز فصل تعمیرات نیروگاهی، واحد ۲ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در تابستان سال آینده از مدار تولید خارج شد.

او افزود: این واحد براساس برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز مدیریت شبکه برق کشور به مدت ۸۵ روز از مدار تولید خارج شد.

ادبی گفت: هرساله و با آغاز نیمه دوم سال، واحد‌های نیروگاه نکا برای ایجاد اطمینان از عملکرد و تولید پایدار در فصل تابستان مطابق با برنامه و دستورالعمل‌ها تحت بازدید، تعمیرات میاندوره ای، نیمه اساسی و اساسی قرار می‌گیرند و بر این اساس، برای امسال تا آغاز پیک مصرف آتی ۱۴ پروژه تعمیراتی برنامه ریزی شده که از مهرماه آغاز و تا پایان اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد یافت.

او با گسترده، دشوار و حساس خواندن کار تعمیرات، نگهداری و بهره برداری این واحد‌ها با بیش از ۴ دهه کارکرد، افزود: عمر بالای واحد‌های نیروگاه و لزوم آمادگی واحد‌ها برای تأمین پایدار انرژی مورد نیاز مشترکان شبکه برق کشور، مسئولیت ما را در مراقبت و حفظ این سرمایه ارزشمند ملی دوچندان می‌کند.

ادبی گفت: به همین جهت کارکنان این مجموعه بزرگ با توانمندی، تخصص، ابتکار و خلاقیت، تلاش بی وقفه و همت جهادی توانسته اند خلاء کهنسالی نیروگاه را پرکنند و نگذارند خللی در تولید انرژی نیروگاه بوجود آید و همچنان نقش مؤثری در تأمین برق مورد نیاز شبکه برق کشور داشته باشد.

او افزود: در طول تعمیرات این واحد که ششمین تعمیرات نیمه اساسی آن از زمان راه اندازی اولیه تاکنون است اقدامات و فعالیت‌های مختلفی با همت کارکنان متخصص این نیروگاه در بخش‌های مکانیک، الکتریک، ابزاردقیق و شیمی بر روی تجهیزات مرتبط انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.