سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک واحد تولیدی در بخش کشاورزی پروانه بهره برداری گرفت

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک واحد تولیدی در بخش کشاورزی در مهر ماه امسال پروانه بهره برداری دریافت کرد.

آبردات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک واحد تولیدی در بخش کشاورزی پروانه بهره برداری دریافت کرد.

مصلایی افزود: این پروانه در زمینه تولید آب میوه از مواد غیر کنستانتره است که با ظرفیت تولید هزار و ۶۰۰ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۱۱ هزار و ۲۰۰ تن صادر شده است.

وی یادآور شد: برای اجرای این واحد تولیدی ۳ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال برای ۱۲ نفر در استان فراهم شده است.

مصلایی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۴ فقره جواز تاسیس صنایع تبدلی و غذایی با ظرفیت تولید ۲۵ هزار و ۴۹۰ تن صادر شده که با بهره برداری از این واحد‌ها برای ۱۲۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد:جواز‌های تاسیس صادرشده در زمینه ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سردخانه در دمای بالای صفر درجه سانتیگراد، انواع خوراک آماده دام، طیور و آبزیان، پودر پوست تخم مرغ و تخم مرغ کامل و رشته آش و پلویی است.

مدیرصنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین از ابتدای سال جدید تا پایان مهر ماه ۱۲ پروانه بهره برداری با ظرفیت ۵۴ هزار و ۶۹۴ تن در سال و جذب ماده خام ۶۰ هزار و ۷۰۰ تن صادر شده که زمینه اشتغال برای ۱۶۶ نفر در استان فراهم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.