سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌یابی ۲۰ اثر به داوری نهایی رویداد روایت‌نویسی چای روضه

دبیر اجرایی رویداد روایت‌نویسی چای روضه گفت: ۲۰ اثر به مرحله داوری نهایی رویداد روایت نویسی «چای روضه» در چهارمحال و بختیاری راه یافت.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، پس از بررسی آثار رسیده به نخستین رویداد روایت‌نویسی «چای روضه» ۲۰ اثر از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری به مرحله داوری نهایی این رویداد راه یافت.

مسلم محمودیان اظهار کرد: نخستین رویداد استانی روایت‌نویسی با عنوان «چای روضه» با هدف ثبت روایت مردم از مراسمات و عزاداری‌های سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) همزمان با ماه محرم از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کلید خورد.


بیشتر بخوانید


دبیر اجرایی رویداد روایت‌نویسی «چای روضه» ادامه داد: روضه‌های خانگی، دیگ‌های نذری، تکایا و هیئت‌های محله، فضاسازی شهر و روستا از جمله موضوعات این رویداد استانی است که شرکت کنندگان روایت‌های خود را پیرامون این موضوعات به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

محمودیان عنوان کرد: آثار بسیاری به دبیرخانه رویداد از سراسر چهارمحال و بختیاری ارسال شده بود که پس از بررسی‌های علمی و تخصصی ۲۰ اثر از این آثار به مرحله نهایی داوری رویداد راه پیدا کرده است.

وی با اشاره به داوری این آثار در هفته اخیر خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این رویداد به ترتیب نفر اول لوح تقدیر، تندیس جشنواره و یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد و از سه نفر نیز با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر اجرایی رویداد روایت‌نویسی «چای روضه» اضافه کرد: آثار برگزیده این رویداد به زودی از سوی حوزه هنری استان در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

محمودیان بیان کرد: اختتامیه این رویداد در ماه جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد و به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.