سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده سبزوار:

طوفان الاقصی، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از بین برد

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات "طوفان الاقصی" طرح عادی‌سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را از بین برد و آنها سالها نخواهند توانست وارد فرایند عادی‌سازی شوند.

بهروز محبی نجم‌آبادی گفت: بسیاری از کشورهای عربی که احساس می‌کردند رژیم صهیونیستی یک قدرت غالب منطقه ای است، امروز نقطه ضعف و ناتوانی این رژیم را دیدند.

وی اظهار داشت: حماس با حدود یک و نیم سال کار دقیق فنی و آماده‌سازی نیروهای خود، طوفان الاقصی را طراحی کرد و با پوشش امنیتی حساب شده، دقت فراوان و کسب اطلاعات دقیق از طرف مقابل و اینکه در چه موقعیتی از سال و چه روزی می‌توان به نیروهای نظامی دشمن ضربه زد،‌ این طرح را عملیاتی کرد.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در عملیات طوفان الاقصی با یک عقبه رسانه ای قوی، حرکات مجاهدان و شکست دشمن و برخوردهای خوب رزمندگان با زنان و کودکان به تصویر کشانده شد.

محبی نجم‌آبادی افزود: حماس در طوفان الاقصی یک صحنه جنگ جوانمردانه را در برابر متجاوزان رژیم غاصب صهیونیست، که بیش از ۷۰ سال شکنجه، ظلم و جنایت در فلسطین را مرتکب شده اند، به منصه ظهور رساند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نمی تواند این شکست مفتضحانه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را جبران کند، لذا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با کشتار گسترده این شکست را پوشش دهد و البته هرچه این اقدامات وحشیانه بیشتر شود این رژیم منحوس در چشم مردم جهان خوارتر و ذلیل‌تر می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: امروز مردان و زنان آزاده شرق و غرب به پا خاسته اند چنانکه حتی در دل برخی کشورهای ناجوانمرد اروپایی که خود حامی غرب و منافع نامشروع خود بوده و در جبهه جاهلیت مدرن قرار دارند، ملت های آن ها به حمایت از مردم فلسطین به پا خاسته اند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.