سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرمت ۳۶ دستگاه پل در جاده‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۶ دستگاه پل با اعتبار ۲۷میلیارد ریال مرمت و بازسازی شدند.

محمد مشتری گفت : پل‌ها در طول سال لایروبی و تنقیه می‌شود و این امر به ویژه در فصل بارش از انسداد مسیر‌های ارتباطی جلوگیری و زمینه تردد روان را برای کاربران جاده‌ای فراهم می‌کند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : در این بازه زمانی ۴۸۳دستگاه پل بازدید و شرایط پل‌ها توسط کارشناسان رصد شده تا در صورت نیاز اقدامات لازم برای مرمت و بازسازی آن‌ها انجام شود.
او گفت: اقدامات بهسازی و ارتقای ایمنی پل‌ها موارد مختلفی از جمله تعمیر رادیه و برید، کوله، عرشه و ترمیم فونداسیون، پاکسازی دهانه و داخل پل‌ها، تعویض دال‌های فرسوده، مرمت قرنیز و مقاوم سازی پایه پل‌هاست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: وضعیت پل‌ها جهت مرمت، بازسازی و اولویت‌بندی بر اساس سامانه bms (سامانه فنی پل‌ها) رصد می‌شود.
مشتری تعداد انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در جاده‌های اصلی و فرعی خراسان شمالی را ۶ هزار و ۹۰۶ دستگاه برشمرد و افزود: برای تمامی پل‌ها و آبرو‌های جاده‌های حوزه استحفاظی استان، شناسنامه فنی پل در سامانه bms ثبت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.