سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت چغندرقند از سطح ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از کشتزار‌های خراسان شمالی

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت چغندرقند از سطح ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از کشتزار‌های استان آغازشده است.

 وحید صباغ گفت: برداشت چغندرقند از سطح ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار از کشتزار‌های استان آغاز و پیش بینی می‌شود که امسال ۱۰۰ هزار تُن از این محصول تولید شود.
 گفت : برداشت چغندر قند با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه در اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه آغاز می‌شود و برداشت این محصول در خراسان شمالی تا اواسط آذرماه ادامه دارد.
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: بیشترین اراضی زیر کشت چغندرقند در استان مربوط به شهرستان‌های شیروان، فاروج و جاجرم است، اما در سایر شهرستان‌ها نیز چغندر قند کشت خواهد شد.
صباغ گفت : میانگین عملکرد چغندرقند در هر یک هکتار ۴۵ تُن است و عیار محصول در کشتزار‌های این استان به طور متوسط ۱۷.۲ درصد است.

او گفت : ۲۸ هزار ریال قیمت هر کیلوگرم چغندرقند تحویلی به کارخانه است، همچنین کارخانه بابت تحویل هر یک تُن چغندر قند شکر، تفاله و کرایه حمل و نقل در راستای حمایت و مشوق از بهره برداران پرداخت می‌کند.https://www.yjc.ir/admin/modules/send_news/send_news.php#
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: کشاورزان خراسان شمالی محصول جمع آوری خود را به کارخانه قند شیروان تحویل دهند و هم اینک در این خصوص هیچ مشکلی وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.