سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع عادلانه منابع در کشور از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع عادلانه منابع و امکانات در سطح کشور با اولویت مناطق محروم از مهمترین رویکرد‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

غلامعلی حیدری با اشاره به روند پیگیری مصوبات هیئت دولت برای چهارمحال و بختیاری گفت: دولت مردمی سیزدهم در مدت دوسال گذشته تاکنون ۱۱ مصوبه ویژه برای این استان داشته است که بیانگر توجه این دولت به استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هیئت دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به مناطق محروم و استان‌های کمتر توسعه‌یافته دارد و رئیس‌جمهور تاکید دارد که منابع به صورت عادلانه توزیع شود تا ناترازی‌ها در استان تراز شود.

وی اضافه کرد: توجه به مناطق محروم و توزیع عادلانه منابع و امکانات در سطح کشور با اولویت مناطق محروم با هدف برطرف کردن ناترازی‌ها از مهمترین اولویت‌ها و رویکرد‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود که نمود آن در چهارمحال و بختیاری به خوبی نمایان است.


بیشتر بخوانید


حیدری اظهار کرد: ظرف این دوسال به ویژه بعد از سفر رئیس‌جمهور، خدمات خوبی در استان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است و امید می‌رود در ادامه نیز با جذب اعتبارات و تکمیل طرح‌ها، مردم طعم شیرین خدمت را بیش از گذشته احساس کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تصویب ۲۵۰ مصوبه در دور نخست سفر استانی دولت سیزدهم با هدف توسعه و پیشرفت استان از جمله این مصوبات است که در زمان حاضر این مصوبه‌ها در حال اجرا است.

حیدری اضافه کرد: تهیه و تصویب سند توسعه شهرستان کوهرنگ و تایید آن در هیات دولت از جمله دیگر مصوبه‌های مهم دولت سیزدهم برای چهارمحال و بختیاری است.

وی ادامه داد: تهیه سند توسعه شهرستان کوهرنگ گامی مهم برای محرومیت‌زدایی از این شهرستان به شمار می‌رود.

حیدری گفت: تعیین شهرستان کوهرنگ به عنوان "نقطه هدف" طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است و انتظار می‌رود افزون بر اقدامات دولت، این نهاد در کوهرنگ و سایر مناطق محروم استان در محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌ها مشارکت بیشتر داشته باشد.

وی، مصوبات شهرستان شدن فلارد، شهرستان شدن فرخشهر، تاسیس بخشداری امام‌زاده حسن، بخشداری کیار شرقی و بخشداری دستگرد، تامین خسارت‌های ناشی از سیلاب، زلزله و برف پارسال را از جمله دیگر مصوبه‌های دولت سیزدهم در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.