سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطرح شد؛

عدم آنتن‌دهی و قطع ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی در رأس مطالبات مردم

در ادامه بازدید‌های سرزده بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، این بار بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی از سازمان تنظیم مقررات بازدید کرد.

محمدحسن امیری، بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور به همراه یک هیأت بازرسی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کرده و در جریان امورات این مجموعه از جمله سامانه ارزیابی کیفیت اینترنت کشور و وضعیت رسیدگی به شکایت‌های مردمی در خصوص آنتن دهی و... قرار گرفتند.

بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور یکی از اهداف این بازدید را بررسی نحوه خدمات‌دهی به مشتریان در خصوص کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده عنوان کردند.

محمدحسن امیری گفت: سازمان بازرسی کل کشور به دنبال کمک به دستگاه‌ها برای رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی آن‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی بر لزوم رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم در حوزه آنتن دهی تلفن همراه، کیفیت اینترنت، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ... تأکید کرد.

امیر محمدزاده لاجوردی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این بازدید اقدامات انجام شده پیرامون قطع پیامک‌های تبلیغاتی، آنتن‌دهی تلفن همراه، اینترنت و... را تشریح کرد.

وی همچنین از تعامل و همکاری سازمان بازرسی در ارائه راهکار‌های فنی برای رفع مسائل و مشکلات تقدیر و تشکر کرد وگفت: نگاه جدید سازمان بازرسی برای حضور میدانی نگاه قابل تحسینی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید، انتقاد از حجم پیامک‌های تبلیغاتی، شکایت مردم پیرامون آنتن دهی تلفن همراه، اینترنت، ورود تلفن‌های همراه قاچاق، ساماندهی وی پی آن‌ها و ... بود.

همچین در خصوص ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ایجاد ساز و کار‌های لازم برای جلوگیری از ارسال این پیامک‌ها نیز مسائلی عنوان و مقرر شد که تا رفع مشکل به طور مستمر پیگیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مدافع حقوق مردم ایران
۱۰:۱۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
اصلا چرا باید از شماره های شهروندان بدون رضایت آنها و تنها برای کسب درآمد اپراتورها استفاده شود من به شخصه این موضوع را حق الناس میدانم و در دادگاه الهی از آنها شکایت خواهم کرد چرا که دادگاههای بشری هرچه قدر هم تلاش کنند، که نمی کنند، نمی توانند حقوق عامه را رعایت کنند. دلم می خواست برای ارسال هر پیامک تبلیغاتی که برای صاحب یک شماره فرستاده می شد مقداری از هزینه به صاحب آن شماره تعلق می گرفت و داده می شد، ببینم کدام اپراتور زیر بار میرفت ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! وقت و بی وقت پیامک!!! نه یکی نه دو تا نه صد تا ، تکراری و غیر تکراری با روح و روان ما بازی میکنند دیگه خسته شده ایم و هیچ راه فراری هم نداریم واقعا متااااااااااسفم
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بابا مسخره نیست؟ ما کد دستوری عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، را فعال کردیم (*8999# و *800#) و بعد هر روز نزدیک به 10 پیامک تبلیغاتی میاد جالب که زیر 6و7 تا از اس ام اس نوشته برای لغو عدد 11 را ارسال کنید، پس بنده عدم دریافت پیامک تبلیغاتی رو محض خنده فعال کردم؟ اپراتورها یا ما رو به سخره گرفتن و یا با در خواست ارسال عدد 11 کنسلی منبع درامد نامشروع و حرامی رو برای خود درنظر گرفتن.
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
تا جایی که یادم میاد ما حدود سال ۸۲ نزدیک به هفتصدهزار تومان پول هر خط تلفن همراه دادیم. به پول الآن شاید بیش از پنجاه شصت میلیون تومان میشه. بعد روی خطی که ما با این قیمت خریده‌ایم باید پیامک تبلیغاتی بیاد؟
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۲
بابا ما از دست پیامکهای تبلیغاتی خسته شدیم.