سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین پوشش بیمه‌سلامت خراسان رضوی متعلق به شهرستان مرزی «باخرز» است

رییس اداره بیمه سلامت تایباد و باخرز گفت: هم اکنون ۹۰ درصد از جمعیت شهرستان مرزی «باخرز» خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین میزان در سطح استان به شمار می‌رود.

عبدالقادر قاسمی گفت: پوشش بیمه سلامت در شهرستان مرزی تایباد نیز ۷۲ درصد از جمعیت این شهرستان معادل ۱۰۱ هزار و ۵۱۴ نفر را شامل می شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته هزار و ۳۰ میلیارد ریال صرف هزینه های درمان بیماران تحت پوشش بیمه سلامت در تایباد شد که به مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد پرداخت شده است.

رییس اداره بیمه سلامت تایباد و باخرز با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه بیمه سلامت گامهای خوبی برداشته است، ادامه داد: تحت پوشش قرار گرفتن رایگان خانواده هایی که در دهکهای یک تا پنج قرار دارند، یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم است.

وی گفت: در همین راستا از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ۱۰۷ بیماری خاص و صعب العلاج با نشان دار شدن در سامانه های بیمه سلامت، خدمات سرپایی و بستری بیماران خاص را با هزینه های کمتری از سایر بیمه شدگان دریافت می کنند.

قاسمی افزود: در حال حاضر ۸۲ مرکز درمانی و پزشک با بیمه سلامت در تایباد قرارداد دارند و بیشترین جامعه تحت پوشش بیمه سلامت این شهرستان روستاییان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

وی به پرداخت هزینه های درمان ناباروری زوجهای جوان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد هزینه های ناباروری زوجهای جوان از سوی بیمه سلامت در بخش دولتی پرداخت می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.