سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای ارتش صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است، حماس سوخت بیمارستان‌های غزه را برای اقدامات خود استفاده می‌کند.

در حالی که وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است اشغالگران عامدانه ۵۷ مرکز درمانی را هدف قرار داده‌اند و ۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز امدای نیز به دنبال حملات دیگر امکان خدمات‌رسانی ندارند، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است سوخت در بیمارستان‌های غزه وجود دارد و حماس از آن برای زیرساخت‌های خود استفاده می‌کند.

به گزارش الجزیره، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است: «حماس از این بیمارستان‌ها به عنوان سپر حفاظتی استفاده می‌کند و زیر آن تونل‌هایی دارد. در زیر بیمارستان الشفاء تونل‌هایی وجود دارد که خرابکاران از آن به عنوان سپر حفاظتی استفاده می‌کنند.»

سخنگوی ارتش متجاوز صهیونیستی مدعی شد: «حماس از آنروا (آژانس امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی) سوخت می‌دزد و از سوخت موجود در بیمارستان‌ها برای تخریب استفاده می‌کند.»

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاستن بر جنایات این رژیم در هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه مدعی شده است: «حماس ذخایر زیادی سوخت دارد که فقط برای نیاز‌های خود از آن استفاده می‌کند. فرماندهی مرکزی حماس در زیر بیمارستان الشفا در غزه قرار دارد.»

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد رژیم اشغالگر طی حملات خود به غزه ۴۱ کشتار جمعی انجام داده که به دنبال آن ۲۹۸ نفر شهید شده‌اند که اکثر این افراد آوارگانی هستند که به جنوب غزه کوچ کرده بودند. شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به ۷ هزار و ۳۲۶ تعداد مجروحان به ۱۸۹۶۷ نفر افزایش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.