سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ‌زنی بخش دیالیز بیمارستان سیب و سوران

مدیر شبکه بهداشت‌و‌درمان سیب و سوران گفت: بخش دیالیز بیمارستان سوران با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.

  ایوب کرد تمینی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی بخش دیالیز بیمارستان سوران بیان کرد: کلنگ‌زنی بخش دیالیز بیمارستان سوران باهمت مؤسسه خیریه فرهنگ احسان سوران با اعتبار ۵۹ میلیاردریالی و در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با حضور نمایندگانی از بخش مشارکت‌های عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان به زمین زده شد.
 
وی باتوجه‌به اینکه حدود ۳۰ بیمار دیالیزی در شهرستان وجود دارد، افزود: یکی از دغدغه‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان به‌عنوان متولی سلامت مردمی در شهرستان و همچنین دغدغه شهروندان ایجاد و راه‌اندازی بخش دیالیز در بیمارستان سوران بود که متأسفانه برای این تیپ از بیمارستان‌ها بخش دیالیز تعریف نشده است.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری خیرین و همت خیریه فرهنگ احسان سوران در بازه زمانی کمتر از چهار ماه بخش دیالیز بیمارستان سیب و سوران به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران باتوجه‌به اینکه بیمارستان سوران تحویل موقت شده است در خصوص بخش‌های ایجاد شده در بیمارستان؛ خاطرنشان کرد: در بیمارستان سوران بخش‌های ال دی ار - بخش آزمایشگاه و اتاق‌های عمل جراحی زنان، مردان و کودکان و همچنین بخشی به‌صورت جزئی مختص ان ای سی یو طراحی شده است که قطعاً در آینده گسترش خواهد یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.