سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی سمنان شوید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: کتاب‌دوستان سمنانی می‌توانند روز‌های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه به‌صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در استان سمنان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی تعامل بسیار خوبی دارند و همیشه پای کار هستند و این مسأله موجب مباهات است.

طاهریان با بیان اینکه خوشبختانه در دولت سیزدهم توجه بسیار زیادی به توسعه عدالت فرهنگی و دسترسی آسان به کتاب شده است و همه دستگاه‌های مسؤول ازجمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این عمل را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، اظهار کرد: مجری انجام این سیاست‌های بسیار خوب در ایران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

وی تصریح کرد: در زمینه نهضت تجهیز کتابخانه‌های عمومی کشور در دولت سیزدهم نیز با پشتیبانی شخص رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با ایجاد بخش‌ها و خدمات به‌روز و متنوع و همچنین تسهیل در دسترسی آسان به کتاب و کتابخانه‌های عمومی، اقدامات بسیار خوبی صورت‌گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب در استان به دلیل کثرت برنامه‌ها از ۱۳ آبان‌ماه آغاز شده است و تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

طاهریان تصریح کرد: در این روزها، ۳۵۶ برنامه کتابخانه‌ای و ۷۵ ویژه‌برنامه استانی و شهرستانی پیش‌بینی‌شده که در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.