سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دل‌های مسئولین باید مملو از محبت به مردم باشد

آیت الله نوری همدانی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: باید دل‌های مسئولین مملو از محبت به مردم باشد.

 آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: دین اسلام برای همه افراد جامعه دستورات فراوانی دارد، در اسلام هر شخص به اندازه خودش مسئولیت داشته و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد تا نیاز‌های مردم بر طرف گشته و جامعه از رفاه و آسایش برخوردار گردد.

آیت الله همدانی ضمن تسلیت ایام رحلت جانگذار حضرت معصومه (علی‌ها السلام) خدمت رسانی و توجه به مردم را یکی از شاخص‌های ممتاز اسلام بر شمرد و عنوان کرد: در معارف اسلامی و روایات اهل بیت (علیهم السلام) خدمت به مردم؛ افضل عبادت بیان شده‌است و در این زمینه روایات بسیار زیادی داریم، حتی اسلام نسبت به غیر مسلمانانی که با مسالمت در میان مسلمانان زندگی می‌کنند سفارش به محبت و مهربانی کرده‌است.

مرجع تقلید شیعیان لزوم توجه به اجتماع و بر طرف نمودن نیاز‌های جامعه را یادآور شده و افزود: دین اسلام برای همه افراد جامعه دستورات فراوانی دارد، در اسلام هر شخص به اندازه خودش مسئولیت دارد و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد تا نیاز‌های مردم بر طرف گشته و جامعه از رفاه و آسایش برخوردار باشند.

آیت الله نوری همدانی گفت: باید دل‌های شما مملو از محبت به مردم باشد؛ چرا که رکن و ستون دین همین مردم هستند، از این رو مسئولین باید در انجام کار‌ها صلاح نظام و آسایش مردم را در نظر بگیرید و محبت و توجه ویژه‌ای به مردم داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.