سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی‌پوش کرمانشاهی پارادوومیدانی ایران رکورد بازی‌های پاراآسیایی را شکست

یاسین خسروی ملی‌پوش کرمانشاهی پارادوومیدانی ایران توانست با رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مدال طلای پرتاب وزنه این رشته را در چهارمین دوره این بازی‌ها به خود اختصاص دهد.

رقابت‌های دوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی که از صبح روز گذشته در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، با رقابت پرتابگران وزنه ادامه پیدا کرد.

در این مسابقات و در فینال این ماده که در کلاس F ۵۷ برگزار شد، یاسین خسروی به رقابت با حریفان خود پرداخت و با پرتابی به طول ۱۶ متر ضمن کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، رکورد بازی‌های پاراآسیایی را نیز شکست.

وی در چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی پارادوومیدانی گرندپری فزاع ۲۰۲۳ که نخستین تجربه وی در رقابت‌های جهانی بود و در کشور امارات برگزار شد در مسابقات کلاس پرتاب وزنه F ۵۷، توانسته بود با رکورد ۱۵ متر و ۴۶ سانتی متر ضمن کسب مدال طلا، رکورد جهان و پاراآسیایی را شکسته و به نام خود به ثبت برساند.

یاسین خسروی ورزشکار معلول اهل شهر بانه ور شهرستان پاوه در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان که تیرماه امسال برگزار شد بار دیگر با رکوردشکنی در رشته پرتاب وزنه، توانست علاوه بر کسب مدال طلا، سهمیه بازی‌های پارااُلمپیک پاریس را نیز کسب کند.

وی در این مسابقات با ثبت رکورد ۱۶.۰۱ متر ضمن شکستن رکورد جهان که در اختیار خودش بود، توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.