سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عودت بیش از ۲۰ میلیارد ریال وجه قربانیان جرائم سایبری

رئیس پلیس فتا مازندران از عودت بیش از ۲۰ میلیارد ریال از وجه به سرقت رفته قربانیان جرائم سایبری در بابل خبر داد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: با اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس فتا شهرستان بابل طی چند ماه اخیر ۵ باند کلاهبرداری برداشت غیرمجاز شناسایی و منهدم شده است.

او افزود: در شش ماه اخیر با کشف جرایم برداشت غیرمجاز اینترنتی که وجوه قابل توجه به یغما رفته بود، با مسدود شدن حساب مجرمان این حوزه، بیش از ۲۰ میلیارد ریال از وجوه حاصل از برداشت غیرمجاز مجرمان توسط پلیس فتا شهرستان به مالباختگان برگشت داده شد.

سرهنگ خورشاد گفت: این میزان مبلغ که با دستور مرجع قضایی بلافاصله پس از مسدود شدن حساب مجرمان در اختیار مالباختگان قرار گرفت غیر از پرونده‌هایی است که باید سیر قضایی آن طی شود.

او افزود: این پلیس با تمام توان جهت احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کند که با همکاری شهروندان با رعایت نکات امنیتی که توسط کارشناسان پلیس فتا ارایه می‌شود، می‌تواند فضای مجازی را برای کاربران به محیطی امن تبدیل کند.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.