سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه شهرکرد در دستور کار قرار بگیرد

استاندار چهارمحال بختیاری با ذکر جایگاه و اهمیت ارتباطات هوایی خواستار افزایش و تثبیت پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد.

غلامعلی حیدری در نشست با تعدادی از سرمایه‌گذاران کشوری در شرکت‌های هواپیمایی و دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: به منظور تحقق ظرفیت‌های توسعه این استان، افزایش و تثبیت پرواز‌های داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های نوین و دانش‌بنیان شرکت‌های هواپیمایی مطرح کشور در جهت توسعه این استان تاکید کرد و افزود: جهتگیری همه ظرفیت‌های این استان باید همسو با روند برنامه‌ها و طرح‌های اشتغالزایی و رفع تورم باشند.

وی همچنین پیوند بین علم و توسعه از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


حیدری توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه ماهیان سردابی، توجه به گردشگری کارون چهار، بهره‌مندی از ظرفیت قلعه‌های تاریخی و استفاده از تالاب‌های استان می‌تواند به رونق گردشگری، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و بهبود شرایط اقتصادی منطقه کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: گردشگری در منطقه شیدا این استان می‌تواند به‌عنوان طرح پیشنهادی سرمایه‌گذاری از سوی این گروه بررسی شود.

علی حیدری اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی، فضای ۱۵ هکتاری گردشگری در شهرکرد و مجتمع نیمه‌تمام زاگرس شهرکرد از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری قابل واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

قائم‌مقام دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: این دانشگاه برای سرمایه‌گذاری در ساخت گلخانه و تولید برق خورشیدی در چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد.

علی سروری‌مجد تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همچنین برای آموزش‌های مهارتی، فنی، فناوری و پژوهشی آمادگی همکاری و سرمایه‌گذاری دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.