سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پهنه‌های مراکز جهاد کشاورزی به نقشه‌های حدودی مجهز شوند 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بایستی اطلاعات دقیق از بخش کشاورزی هر پهنه موجود باشد تا بتوان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست طراحی سامانه نرم افزار کاداستر اراضی کشاورزی گفت:در حال حاضر ۲۳۵ هزار هکتار کاداستر در اراضی کشاورزی استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: در طراحی نرم افزار سامانه کاداستر اراضی کشاورزی اطلاعات بایستی به گونه‌ای مدیریت شود تا امکان دستیابی به اطلاعات دقیقی از کاداستر و سنددار شدن، تکمیل اطلاعات بخش کشاورزی استان، سطح زیر کشت زراعی و باغی، نوع محصول، مساحت و نوع کشت، میزان مصرف نهاده و کود و همچنین میزان تولید پهنه‌ها فراهم باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: الگوی کشت یکی از طرح‌های مهم بخش کشاورزی است بنابراین باید در این سامانه برای پیاده سازی الگوی کشت به ازای هر منبع آبی یک الگوی کشت نوشته شود و این امکان بایستی در این نرم افزار ایجاد شود که اطلاعات قطعه زراعی به منبع آبی مشخص شود.

در این نشست طراحان و مجری نرم افزار سامانه کاداستر نیز در خصوص چگونگی اجرای برنامه و داده‌های موید نیاز و پایش و نظارت بر بخش توصیفی نقشه‌های اراضی کشاورزی در قالب کاداستر اراضی کشاورزی ارائه دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.