سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از فاز یک پروژه امام باقر (ع)

عضو شورای اسلامی شهر یزد از بهره برداری فاز یک پروژه امام باقر (ع) تا پایان سال خبر داد.

محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه دو شهرداری گفت: یکی از پروژه‌های مهم عمرانی منطقه دو، معبر حضرت امام باقر (ع) است این پروژه با طول هزار و ۶۰۰ متر و عرض ۲۴متر از میدان قرآن تا بلوار مدرس ادامه دارد.

او افزود: فاز یک این پروژه حدفاصل بلوار مدرس به کوچه دکتر مرتاض با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد، تملکات آن انجام شده است و قرار است در روز‌های آینده عملیات عمرانی فاز یک پروژه امام باقر (ع) اجرا شود و تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: فاز دوم پروژه نیز نیاز به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و امید است با جابه‌جایی بودجه با اعتبار ۵۰ میلیارد بخشی از تملکات این فاز انجام شود.

ابوترابی ضمن اشاره به اینکه مناطق کمتر برخوردار مورد توجه شورای ششم قرار دارند تصریح کرد: دیوار کشی و پیاده رو سازی میدان طلائیه محله حسن آباد مشیر با اعتبار شش میلیارد تومان تا پایان آذر ساماندهی آن به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در بارنگی سال‌های گذشته، اکبر آباد یکی از مناطقی بود که در منطقه دو دچار خسارت شدیدی شد، گفت: سه میلیارد و نیم برای دفع آب‌های سطحی در نظر گرفته شده که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان عملیات آن در ماه‌های اخیر اجرا می‌شود.

نماینده شورا در منطقه دو شهرداری گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ چاه جذبی در شهر حفر شده است تا هنگام بارندگی خانه‌ها و معابر دچار خسارت جدی نشوند.

ابوترابی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ میلیارد برای تقاطع غیر هم سطح حضرت صاحب الزمان (عج) در نظر گرفته شده است که در مرحله خاکبرداری است و تا پایان خرداد به طور کامل برای عبور و مرور خودرو‌ها به بهره برداری می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.