سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارسال آثار به همایش تئاتر تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳

فراخوان چهارمین همایش تئاتر تک در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین همایش تئاتر تک به صورت استانی برگزار می‌شود و آثار هنرمندان بومی و جوان استان در اولویت قرار دارند.

وی افزود: دبیرخانه همایش به تمامی گروه‌های راه یافته به تشخیص هیئت انتخاب و بر اساس ضوابط و نوع اثر کمک هزینه‌ای از پنج میلیون تا هشت میلیون تومان پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید


قائدی با اشاره اینکه ﺁﺛﺎﺭ حضور یافته در این همایش ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺗﺎ ﮐﻨﻮﻥ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺷﺪﻩ ﻭ ﯾﺎ ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﺟﺸﻨﻮﺍﺭﻩ ﺍﯼ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ، اضافه کرد: مدت زمان اجرای هر نمایش حداقل ۳۰ دقیقه و حداکثر ۶۰ دقیقه است و آثار پذیرفته شده در این همایش به مدت پنج شب هر کدام اجرای عموم خواهند داشت.

وی، آسیب‌شناسی سبک زندگی مدرن در بوم چهارمحال و بختیاری، فضای مجازی و تاثیر آن بر سبک زندگی بومی، خانواده، فرزندآوری، مسئله آب و محیط زیست و مهاجرت از استان را مهمترین الویت‌های موضوعی این همایش بیان کرد.

قائدی افزود: آثار این همایش مورد داوری قرار خواهد گرفت و جوایزی در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، موسیقی و طراحی صحنهبه هنرمندان اهدا خواهد شد.

وی، مهلت ارسال نمایشنامه یا طرح نمایشی به دبیرخانه این همایش را ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: در هفته اول اردیبهشت آثار هنرمندان شرکت کننده در همایش بازبینی خواهد شد و پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ همایش در استان برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند درخواست شرکت خود در این همایش را به همراه طرح یا متن نمایشی به آدرس شهرکرد، خیابان شریعتی کوچه ۵۲ واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۹۲۱۹۸۶۵۹۱ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.