سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار زرد هواشناسی؛ استان سمنان بارانی و مه‌آلود می‌شود

اداره‌کل هواشناسی استان سمنان به دلیل مخاطرات ناشی از بارش پراکنده باران، تگرگ، رگبار و رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک و مه‌آلودگی هشدار زرد اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت:  طبق بررسی‌ها فردا (چهارشنبه) در بیشتر مناطق استان به ویژه در ارتفاعات و نواحی شمالی رگبار پراکنده، گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

ایرج مصطفوی افزود: جاری شدن روان‌آب و سیلاب نقطه‌ای و احتمال اختلال در تردد محورها و کاهش دید به دلیل مه‌آلودگی از جمله مخاطرات شرایط نامساعد جوی روز چهارشنبه (سوم آبان) است.

وی بیان کرد: احتیاط در تردد محورها، کنترل و لایروبی شبکه آبراه های استان و لایروبی جویها و آبراه ها، خودداری از صعود به ارتفاعات و ناحیه‌های کوهستانی و پرهیز از چرای دام در نواحی مرتفع، مهمترین توصیه‌ها در این هشدار زرد است.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: افزایش غبار و آلاینده‌های جوی در نواحی صنعتی و غربی استان سمنان و افزایش نسبی دمای هوای بیشتر شهرهای این استان از چهارشنبه تا هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

مصطفوی با بیان اینکه کمینه و بیشینه دمای هوای امروز شهر سمنان ۱۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد است، افزود: امروز (سه‌شنبه) دمای هوای شهر رضوان در خنک‌ترین شرایط استان سمنان تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.