سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان در قزوین

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دام پزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

 احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: برگزاری نمایشگاه دام و طیور فرصت بسیار مناسبی را برای شرکت‌های فعال در این صنعت فراهم می‌نماید تا دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را هدایت نمایند.

وی افزود: در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، آبزیان، دارو‌های دام پزشکی، ماشین آلات و صنایع وابسته در تاریخ ۲ لغایت ۵ آبان ماه ۵۰ مشارکت کننده در قالب ۳۶ غرفه تولیدات و محصولات خود را در حوزه‌های ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و آنزیم ها، تجهیزات مرغداری دستگاه‌های جوجه کشی و سیستم‌های تهویه مختص مرغداری و سالن‌های گلخانه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه قزوین اظهار داشت: ۷۵ درصد مشارکت کنندگان محصولات تولید داخل و حدود ۳۵ درصد مشارکت کنندگان از استان قزوین را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

این مسئول بیان کرد: ارائه آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌ها در زمینه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقا کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر ملی در سطح استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این نمایشگاه برای معرفی کالا‌ها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصان این بخش، آشنایی با آخرین دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ایجاد فرصت مذاکرات حضوری و عقد قرارداد‌های کاری و... فضای مناسبی را فراهم می‌نماید، مشارکت کنندگان با حضور در این رویداد اقتصادی می‌توانند بهره وری و بازخورد مطلوب تری را داشته باشند و برگزاری این نمایشگاه گام مهمی در راستای ارتقاء اقتصاد دامپروری و دامپزشکی استان خواهد بود.

خورگامی یادآور شد: در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین پذیرای بازدیدکنندگان و متخصصان خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.