سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حضور مدیران در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

امام جمعه شهرکرد گفت: حضور مدیران کل در شهرستان‌ها، بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و پاسخ به نیاز‌های آن‌ها و بررسی میدانی پروژه ها ضروری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری شهرستان فلارد گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در ارائه خدمات صادقانه به مردم، فراهم کردن زمینه تحقق وعده‌های دولت ضروری است.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور با تمام وجود در میدان حاضر شده است، افزود: نهضت ملی مسکن یکی از وعده‌های مهم رئیس قوه مجریه است که همه مسئولان باید زمینه اجرایی شدن این وعده را فراهم کنند وتحقق نیافتن این وعده موجب زیرسوال رفتن رئیس جمهور می‌شود.

نکونام تاکید کرد: زیر سوال رفتن رئیس قوه مجریه به واسطه تحقق نیافتن وعده نهضت ملی مسکن جفا به رئیس جمهور تلاش‌گری است که با تمام وجود وارد میدان شده است از این رو، عملیاتی کردن زمینه وعده‌های دولت و مطالبه آن‌ها از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های مهم امروز الگو شدن نظام جمهوری اسلامی است که رشد عمران و آبادانی کشور نمونه‌ای از آن است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به کار‌های مهم و مثبت انجام شده در مدت ۴۴ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: با وجود کار‌های خوب انجام شده، اما همچنان عقب ماندگی‌هایی نیز وجود دارد که اگر برخی از دولت‌مردان درست عمل کرده بودند و ضایعات بر کشور تحمیل نکرده بودند، اکنون وضع ما خیلی بهتر بود و بالندگی درآبادانی کشوربیش از این بود.

تکونام ادامه داد: برخی از دولتمردان با نگاه خاص خود، نگاه به بیرون، برخی دیگر که مسائل اقتصادی را روی پایه‌های دیگر و خارج از عدالت می‌دیدند به کشور آسیب زدند و بد عمل کردن برخی از مسئولان در دوره‌های گذشته به کشور آسیب‌هایی وارد کرد که امروز دولت سیزدهم در حال جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته است.

وی اظهار کرد: امروز دولت سیزدهم با نگاه واقع بینانه و حقیقت‌گرا با انجام کار‌های زیربنایی و جلوگیری ازهدررفتن سرمایه‌ها در تلاش برای به ثمررساندن پروژه‌های نیمه کاره ۱۰ تا ۲۰ ساله در جای جای کشور است.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مدیران کل در شهرستان‌ها، بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک، شنیدن درد مردم و پاسخ به نیاز‌های آن‌ها و بررسی میدانی پژوره‌ها ضروری است.

نکونام گفت: مردم این سرزمین پای کار، مقاوم، پشتیبان واقعی نظام جمهوری اسلامی هستند و باید در خصوص گره‌گشایی مشکلات به آن‌ها کمک کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.