سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوخت غیرمجاز جان ۲ نفر را در مسیر خاش به زاهدان گرفت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: بر اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق با یک خودروی ۲۰۶ در جاده خاش به زاهدان ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

ابراهیم شهریاری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: بر اثر برخورد شدید خودرو پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق با یک خودروی ۲۰۶ در منطقه «جون آباد»جاده خاش به زاهدان منجر به مرگ راننده هر ۲ خودرو بر اثر آتش‌سوزی شد.

وی گفت: شامگاه دوشنبه در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی زاهدان مبنی بر برخورد ۲ خودرو منجر به حبس در ۶۵ کیلومتری مسیر زاهدان - خاش، ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات با هماهنگی فرمانداری زاهدان یک تیم امداد و نجات و اطفای حریق از ایستگاه ۵۰ به محل حادثه کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن اقدام به خارج‌کردن افراد محبوس از هر ۲ خودرو کردند، اما متأسفانه مشخص شد با توجه به‌شدت آتش سوزی و سوختگی شدید جان خود را از دست‌داده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: ۲ نفر از سرنشینان خودروی ۲۰۶ حین تصادف از خودرو به بیرون پرت و دچار سوختگی شدید نیز شده که قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.