سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقاطع‌های حساس شهر کرمانشاه برای وقوع بارندگی آماده می‌شوند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : پمپ‌های کف کش تقاطع‌های حساس شهر کرمانشاه از جمله تقاطع حضرت امام حسین (ع) تقاطع غیر هم‌سطح شهدا و تقاطع شهید سلیمانی به منظور جلوگیری از آبگرفتگی اصلاح می‌شوند.

محمد موحدنیا مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : هر سال پیش از آغاز فصل بارندگی با کمک نیرو‌های پاکبان در مناطق، پاکسازی کانال‌های سطح شهر را آغاز می‌کنیم و برنامه پاکسازی در شهر کرمانشاه را از ٢ هفته پیش آغاز کرده‌ایم و اکنون در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه مسیل‌های شهری مانند آبشوران، تنگه کنشت و چم بشیر با توجه به اینکه این موضوع جزو شرح وظایف شهرداری نیست با همکاری بین دستگاهی با آب منطقه‌ای، لایروبی این مسیل‌ها را هر ساله انجام می‌دهیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: لایروبی آبشوران و چم بشیر بزودی آغاز می‌شود؛ لایروبی تنگه کنشت هم توسط آب منطقه‌ای انجام و لایروبی قره‌سو بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است.

موحدنیا مجموع پاکبان‌های خدمات شهری برای انجام این اقدامات را حدود ۶۴٠ نفر اعلام کرد و گفت: در صورت نیاز نیرو‌های حوزه فضای سبز هم اضافه می‌شوند و در مجموع حدود یک هزار و ٢٠٠ نفر نیروی پاکبان و خدمات شهری در شهر مشغول فعالیت خواهند شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.