سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از قاچاق ۳ میلیون لیتر سوخت/ اخراج ۷۳۸ هزار تبعه بیگانه غیر‌قانونی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی از قاچاق ۳ میلیون لیتر سوخت گازوئیل جلوگیری شد.

 سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از مناطق مرزی استان گلستان اظهار داشت: با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی در آب‌های جنوبی کشور، از قاچاق سه میلیون لیتر سوخت جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: پایش مستمر مرزی در مناطق مختلف کشور در حال انجام است و در این مسیر از انواع ابزار‌های جدید مانند پهپاد‌ها استفاده می‌کنیم.

سردار گودرزی تاکید کرد: با به‌کارگیری سیستم‌های اپتیکی و آموزش نیرو‌های مرزبانی، امنیت حاکم بر مرز‌های کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۷۳۸ هزار نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور اخراج شدند و در همین مدت بیش از ۴۳ تن مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان موارد مخدر ضبط شده است.

سردار گودرزی گفت: با تلاش‌های نیرو‌های مرزبانی در مناطق مختلف کشور، در هفت ماهه نخست امسال ۱۶ هزار میلیارد تومان انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شده و با به‌کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو‌های دریایی در آب‌های جنوبی کشور، از قاچاق ۳ میلیون لیتر سوخت گازوئیل جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: برای تقویت مرزبانی دریایی در گلستان، شناور ۶۰ فوتی حیدر در آب‌های استان گلستان به آب انداخته می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.