سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره ۲۶ شهیدورزشکار رامهرمز

یادواره ۲۶ شهیدورزشکار به همت کانون بسیج ورزشکاران در رامهرمز برگزار شد.

یادواره ۲۶ شهید ورزشکار» در رامهرمز به همت بسیج ورزشکاران و با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران نهادها، ادارات و سازمان‌های رامهرمز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید عبدالمحمد میرسالاری جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رامهرمز هدف از برگزاری این یادواره را آشنایی بیشتر با شهدا و بهره گیری از خصایل نیکوی آن‌ها خصوصا شهدای ورزشکار، برای نسل جوان عنوان کرد.

او می‌گوید: مرام پهلوانی شهدای ورزشکار در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی بروز کرده و در بحث الگوسازی بسیار مهم است.

 سردارحاجتی مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خوزستان گفت: مهم‌ترین ویژگی شهدا اخلاص است و آنچه انسان را به مقام شهدا می‌رساند؛ این خصیصه است، شهدا مظهر معرفت و بندگی خدا هستند و باید این ویژگی‌ها همه گیر شود.

سردار حاجتی می گوید بصیرت شهدا باعث افتخارات آن‌ها شده و امروزه در جامعه ورزشی به این موضوع مهم نیاز داریم.

به گفته او در بحث سیره شهدا نیز نیازمند کار و برنامه فرهنگی بیشتری هستیم، تا بتوانیم در حل و فصل مشکلات اجتماعی اثرگذار باشیم.

 مدیر کل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین بیان کرد: ورزشکاران شهید در مسیر حق و حقیقت و رضای خداوند تلاش کردند و برای نظام مقدس انقلاب اسلامی افتخار آفریدند.

سردار حاجتی مقام شهدا را بالاترین افتخار عنوان کرد و ادامه داد: دنیا میدان مسابقه است و در این میدان، شهدا برنده واقعی شدند و جایزه آن‌ها رسیدن به مقام و جایگاهی عظیم و جاودان بود.

برچسب ها: شهدا ، ورزشکاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.