سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت‌های فونداسیون تجهیزات اصلی کارخانه آهن اسفنجی

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق از آغاز پیش از موعد فعالیت‌های فونداسیون تجهیزات اصلی کارخانه آهن اسفنجی خبر داد.

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه کارخانه آهن اسفنجی بافق گفت: هم اکنون تجهیز کارگاه کارخانه نیز به پیشرفت ۴۲ درصدی رسیده است.

 او افزود: این پروژه از خرداد امسال به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و تاکنون در بخش مهندسی با نهایی سازی ۴۸ مدرک مهندسی به پیشرفت ۱۰ و 9 صدم درصد و در بخش اجرا با انجام فعالیت‌های مختلف به پیشرفت چهار و پنج صدم درصد رسیده است.

حمیدیان بیان کرد: امیدواریم با نهایی سازی بخش دیگر مدارک مهندسی در مهر  امکان پیشرفت در بخش خرید نیز میسر شود.

او در خصوص فعالیت‌های اجرایی صورت گرفته در سایت پروژه گفت: در حال حاضر پیمانکار پروژه با ۹۲ دستگاه انواع ماشین آلات و ۲۴۱ نفر پرسنل، فعالیت‌های خود را با سرعت مناسب و مطابق برنامه زمانبندی انجام می‌دهد به طوری که عملیات تسطیح زمین پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت و مجموعه فعالیت‌های مربوط به تجهیزکارگاه پروژه با ۴۲ درصد پیشرفت در حال انجام است.

حمیدیان با بیان اینکه تجهیز کارگاه تا پایان آذر به اتمام می‌رسد اضافه کرد: با تامین چهار هزار و ۵۰۰ تن میلگرد موردنیاز در مرداد، فونداسیون بخش ریفورمر کارخانه که نقش آماده سازی گاز مصرفی کارخانه را برعهده دارد و همچنین فونداسیون DayBin که یک مخزن ذخیره گندله برای مصرف یک روز کارخانه آهن اسفنجی است در سایت پروژه آغاز شده است و این درحالی است که این فعالیت‌ها براساس برنامه زمانبندی باید در سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق مصوبات این جلسه را شروع ساخت اسکلت فلزی تجهیزات ریفورمر، Day Bin، تعمیرگاه و انبار اصلی کارخانه حداکثر تا پایان این ماه عنوان کرد و گفت: تابلوی روزشمار کارخانه آهن اسفنجی نصب شده و امیدواریم در موعد مقرر این پروژه بزرگ به بهره برداری برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.