سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدیدپایش زیستگاه‌های سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از تشدید اقدام‌های نظارتی و گشت و کنترل و مراقبت از زیستگاه‌های استان خبر داد.

محمدرضا علیمرادی  سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: طرح تشدید پایش، گشت و کنترل زیست محیطی به منظور جلوگیری از تخریب زیستگاه‌ها و ممانعت از، شکار و صید غیرمجاز تا پایان فصل بازگیری ادامه دارد و در جریان این طرح کل منطقه ساحلی جنوب استان نیز در حال پایش و رصد محیط زیست هستند.

وی از کشف هفت قبضه سلاح شکاری و پرندگانی مانند جغد، دلیجه و کبوتر وحشی به همراه یک دستگاه موتورسیکلت از شکارچیان غیرمجاز در جریان انجام گشت و کنترل زیستگاه‌های این استان خبر داد.

وی گفت: یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان زابل به دنبال گشت و کنترل‌های مستمر و روزانه خود موفق به دستگیری یک نفر متتشدیدپایش زیستگاه‌های سیستان و بلوچستانخلف شروع به شکار با یک قبضه سلاح شکاری در منطقه دراجی- جاده بنجار شدند که جهت رسیدگی بیشتر به اداره محیط‌زیست زابل انتقال داده شد.

وی افزود: در ابتدای هفته گذشته نیز در شهرستان زهک با هوشیاری به موقع محیط بانان ۲ نفر متخلف به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری در منابع آبی چاه نیمه‌ها قبل از هر گونه اقدامی به شکار دستگیر شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.