سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین افتتاح ۳ پروژه ورزشی در رشت

آیین افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت و فاز ۱ و ۲ دیواره سنگ نوردی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) این شهر برگزار شد.

۲ چمن مصنوعی و فاز ۱ و ۲ دیواره سنگ نوردی شهرستان رشت عصر امروز (یکشنبه ۳۰ مهر ماه) در مراسمی با حضور برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش به بهره برداری رسید.

جهانبخش آرمان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در آیین بهره برداری از فاز یک و ۲ دیواره سنگ نوردی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت گفت: این دیواره با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

او افزود: این پروژه یکی از بهترین دیواره‌های سنگ نوردی در کشور محسوب می‌شود و امید است که با افتتاح آن شاهد پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی در گیلان باشیم.

امروز همچنین چمن زمین اصلی و چمن زمین تمرینی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای به بهره برداری از آن‌ها ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا این چمن‌های مصنوعی با کیفیت مناسب احداث شود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش گفت: این استان با توجه به ظرفیت‌های فراوانش در حوزه ورزش و جوانان و همچنین داشتن نخبگان، جوانان مستعد، قهرمانان و پهلوانان در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

او تأکید کرد: متولیان ورزش برای توسعه ورزش گیلان و همچنین توسعه اماکن ورزشی عمومی در شهر و روستا‌های این استان تلاش کنند تا شاهد گسترش ورزش در هر ۲ بخش همگانی و قهرمانی باشیم.

دیدار با خانواده شهید ورزشکار و پیشکسوتان ورزش استان، نشست با استاندار و همچنین حضور در نخستین نمایشگاه فعالان صنعت ورزش از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه معاون وزیر ورزش و جوانان به گیلان در  هفته تربیت بدنی و ورزش بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.