سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصدی طرح ۴۹۲ واحدی نهضت ملی مسکن در فرهنگ‌شهر اهواز

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصدی طرح ۴۹۲ واحدی نهضت ملی مسکن در فرهنگ‌شهر اهواز خبر داد.

مسعود بیات منش  مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به برگزاری نشست مشترک با ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: باهدف بررسی طرح‌های در دست اجرای نهضت ملی مسکن و به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح هماهنگی‌هایی با ستاد یادشده در دست انجام است تا شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح باشیم.

او  با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از توانایی و ظرفیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و بنیاد مسکن به عنوان ۲ دستگاه کارگزار بهره می‌گیرد، افزود: طرح ۴۹۲ واحدی نهضت ملی در منطقه فرهنگ شهر اهواز که از سوی این ستاد به عنوان کارگزار در حال اجرا است، بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی در خوزستان از سال‌های قبل آغاز شده است، ادامه داد: استان بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارد.

آقای بیات منش  می‌گوید: در ماه‌های اخیر با برگزاری نشست‌های متعدد و ابلاغ مستمر شیوه نامه‌های وزارت راه و شهرسازی به شهرستان‌های هدف، در زمینه شتاب بخشی به این طرح تلاش فراوانی شده است و یکی از کار‌های مهم و سازنده برای اجرای هرچه بهتر این طرح بزرگ ملی، استفاده از ظرفیت و دانش متخصصان، نخبگان، دانشگاهیان و مهندسان برجسته استانی و کشوری است.

او گفت:  برای رفع مسائل و مشکلات این طرح در خوزستان جلسه‌های متعددی با مسئولان و مدیران دستگاه‌های مرتبط با انجام این طرح بزرگ ملی برگزار شده است که امیدواریم نتیجه آن تسریع روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.