سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان استان برتر کشور در اجرای رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی است

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان گفت: این استان از لحاظ شمار پوشش دانش‌آموزان به نسبت جمعیت در اجرای طرح «رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی» در کشور برتر است.

وزیری گفت: «رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی» به منظور تحقق جهاد تبیین در بین دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ۶۰۰ مدرسه استان سمنان و در هر مدرسه یک مربی به منظور تحقق جهاد تبیین در بین دانش آموزان در طرح «رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی» مشارکت دارند.

وی بیان کرد: طرح «رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی» با بهره‌گیری از بیانات رهبر فرازنه انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تببین، بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استفاده از منابع دست اول حوزه تببین تهیه شده است.

وزیری اضافه کرد: هویت‌بخشی و ارتقای اعتماد به نفس در بین دانش آموزان و معلمان، خوداتکایی مدرسه با توانمندسازی دانش آموزان و فرهنگیان در مواجهه با پرسش‌، ابهام و شبهه‌های جامعه، ظرفیت‌سازی برای کنشگری در مدارس و شبکه‌سازی معلمان و دانش آموزان توانمند و پای کار انقلاب از جمله دستاوردها و اهداف اجرای طرح «رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی» در مدارس استان سمنان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.