سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش اقوام پشه ایی و‌ نورستانی افغانستان نسبت به حملات اسرائیل به غزه

رئیس اقوام پشه ایی و‌ نورستانی مردم افغانستان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات اسرائیل در غزه خواستار جلوگیری از فاجعه انسانی برای همیشه شد.

رئیس اقوام پشه ایی و‌ نورستانی مردم افغانستان، الحاج حضرت علی در پیوند به حملات مرگبار و غیر انسانی اسرائیل بر غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بدون شک کشتار بی رحمانه و هدف قرار دادن افراد عادی به خصوص حمله وحشیانه اسرائیل به شفاخانه المعمدانی غزه که در پی آن صدها زن، کودک و جوانان به کام مرگ کشانیده شد، عملکرد غیر انسانی اسرائیل را به تصویر کشاند که این جنایت عمدی را به محکوم می نمایم.
در بخشی از این بیانیه آمده است قدرت ها و سازمان های بزرگ جهان نباید چشم خود را بر این جنایت بزرگ اسرائیل ببندند، این نسل کشی مسلمانان است، باید با جدیت تمام از این اقدام غیر انسانی جلوگیری صورت گیرد.
همچنین در این بیانیه گفته شده از سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل درخواست می کنم که راه حلی اساسی برای مشکل فلسطین بیابند تا از یک فاجعه انسانی برای همیشه جلوگیری شود.
در پایان بیانیه آمده است ضمن ابراز همدردی با ملت رنج‌ دیده فلسطین و خانواده های قربانیان از بارگاه ایزد متعال برای شهدا بهشت برین و‌ برای مجروح شدگان شفا عاجل استدعا می نمایم.

رژیم جنایتکار اسرائیل طی کمتر از دو هفته گذشته  حملات مرگباری را به فلسطین  به ویژه نوار غزه انجام داده است که در نتیجه آن هزاران نفر از جمله زنان و کودکان فلسطینی کشته شدند.

برچسب ها: طالبان ، اسرائیل ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.