سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر فرهنگ مطرح کرد؛

نقش‌آفرینی جریان هنری کشور برای مقاومت فلسطین

اسماعیلی با تاکید بر نقش‌آفرینی جریان هنری کشور برای مقاومت فلسطین گفت: از همدردی اهالی فرهنگ و هنر در موضوع غزه تشکر می‌کنم‌.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ در نشست مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی گفت: این روز‌ها غزه قصه پرغصه‌ای شده است هرچند کسانی که با پرونده سیاه رژیم جعلی آشنا باشند نمونه‌های زیادی از این وحشی‌گری‌ها را در ذهن خود دارند و امروز هم مردم دنیا از طریق رسانه‌ها این جنایت‌ها را می‌بینند.

او گفت: از حضور و همدردی اهالی فرهنگ و هنر در موضوع غزه تشکر می‌کنم. در موزه هنر‌های معاصر یک اجتماع مهم و باشکوه برای فلسطین اتفاق افتاد و در سینما فلسطین هم جلسه شب شعر برای غزه برگزار شد. 

 اسماعیلی ادامه داد: اکنون همه بخش‌های هنری، رسانه‌ای و فرهنگی برای موضوع مقاومت غزه ورود کردند و شاهد نقش آفرینی جریان هنری کشور در این زمینه بودیم.

وزیر فرهنگ بیان کرد: در مراسم کارگردان شهیر کشورمان برخی با کمال بی ادبی در هنگام سخنرانی یک پیشکسوت حوزه هنر او را مورد شماتت قرار دادند که چرا به موضوع رژیم اشغالگر و فلسطین پرداخته است! در حالی که جریان هنری، فرهنگی رسانه‌ای است همین است که می‌بینیم و کسانی که فکر عاریتی دارند متعلق به این جریان نیستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.