سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع امدادگران کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از مردم غزه

تجمع پر شور کارکنان، امدادگران و اعضا داوطلب هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم غزه در یاسوج برگزار شد.

بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با برپایی تجمع آمادگی خود را برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه اعلام کردند.


شرکت کنندگان در این تجمع، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها انسان بی دفاع و امدادگران غزه را محکوم کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این تجمع با بیان اینکه طبق کنوانسیون جهانی کارکنان مراکز درمانی، امدادگران هلال احمر و صلیب سرخ، نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند، گفت: تجمع داوطلبان، امدادگران و کادر درمان جمعیت هلال‌احمر استان با هدف همـدردی با مردم مظلوم، بی‌پناه و بی‌دفاع فلســطین و محــکومیت حـمله وحشیانه به امدادگران و غیرنظامیان در غزه برپا شده است.


فلاحی دوست همچنین گفت: جمعیت هلال احمر استان برای برپایی بیمارستانهای صحرایی و ارسال ملزومات و امدادرسانی به مردم غزه آمادگی دارند.


در پایان این تجمع شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در شهادت صدها نفر از مردم و امدادگران بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.