سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلند‌ترین آبشار ایران زیر گام‌های تیم واکنش سریع استان قزوین

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم واکنش سریع استان برای حفظ آمادگی و تمرینات دوره‌ای اقدام به تمرین صعود، فرود و نجات در آبشار لاتون کرد.

 حسین خوئینی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم واکنش سریع این جمعیت جهت آشنایی با مناطق خطر پذیر و همچنین حفظ آمادگی جسمانی، برنامه دو روزه توان افزایی، شب مانی در طبیعت و همچنین فرود از بلند‌ترین آبشار ایران با عنوان آبشار لاتون را با ارتفاع ۱۰۵ متر در استان گیلان و ۱۵ کیلومتری جنوب شهرستان آستارا، برگزار کرد.

وی افزود: این توان افزایی در روز‌های ۲۶ و ۲۷ مهر ماه سالجاری و با مروری بر تکنیک‌های امداد رسانی با توجه به انواع سناریو‌های مختلف صورت گرفت.

خوئینی عنوان کرد: تیم واکنش سریع استان قزوین، اقدام به برنامه ریزی جهت آموزش و توان افزایی در رشته‌های مختلف کرده است تا با توجه به نیاز استان که سالانه تعداد بی شماری از هموطنان عزیز جهت استفاده از این زیبایی‌ها، مبادرت به سفر به این مناطق می‌کنند آمادگی تیم‌های امدادرسان برای پاسخگویی مناسب به اینگونه حوادث نیز حفظ شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: یکی از برنامه‌های تیم واکنش سریع استان برنامه‌های تمرینی مختلف جهت حفظ آمادگی برای انجام مأموریت‌های مختلف می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.