سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام تعرفه بازدید پروانه‌های ساختمانی توسط دفاتر پیشخوان دولت

تعرفه انجام بازدید پروانه‌های ساختمانی در مجموعه دفاتر پیشخوان دولت اعلام شد.

مسئول امور هماهنگی و نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت معاونت شهرسازی شهرداری اصفهاندر نشست هم‌اندیشی مدیران با کارکنان دفاتر پیشخوان دولت، با اشاره به آمار عملکرد دفاتر پیشخوان دولت گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده، تعرفه بازدید پروانه‌های ساختمانی در مجموعه دفاتر پیشخوان بابت هر پروند مبلغ ۲۱۱هزار و ۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که از این مبلغ ۹۰ هزار تومان سهم کارشناس بازدید و باقی‌مانده سهم دفتر پیشخوان است.

هوشنگ آسترکی   افزود:  تعداد استعلام‌هایی در سال ۱۴۰۰ توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام شده، ۴۵ هزار و ۶۶۴ پرونده و تعداد استعلام‌های صادره حدود ۳۹ هزار و ۸۰۰ پرونده است.

او گفت : در حال حاضر استعلام تعدادی از پرونده‌ها به دلیل اینکه تخلف دارند یا پلاک‌هایی که دچار مشکل و خارج از محدود است، به‌صورت دستی پاسخ داده می‌شود، به همین دلیل اعداد مطابقت ندارد.

مسئول امور هماهنگی و نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان گفت: سال ۱۴۰۱ حدود ۵۱ هزار و ۵۴۶ پرونده در مجموعه دفاتر پیشخوان انجام شد که از به سال ۱۴۰۰ عملکرد ویژه‌ای داشتیم.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲۴ هزار و ۹۸ پرونده ثبت شده است، ادامه داد: از این تعداد حدود ۲۱ هزار و ۳۲۴ پرونده به پاسخ رسیده است.

منبع: ایمنا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.