اون ماشین دیگه به درد نمیخوره و صافکاری نمیشه. اما ماشینهای ایرانی خوبیش اینه که اگه له بشه ببری صافکاری بکشی میاد سر جاش دوباره همون ماشین قبلی میشه مخصوصا پراید و پژو صمند دنا...
ناشناس
۱۴:۲۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اگه پراید بود راننده فاتحه اش خونده بود
این ماشین چپ هم بشه اتاق نمیاد روی سر سرنشناش و اسکلتش محکمه ایربگ هاش هم درست عمل میکنه
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
مانند 206 محکم و ایمن بود
ناشناس
۱۳:۱۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
مانند 206 محکم و ایمن بود
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
ولی رو چرخ های خودش دوباره رفت یعنی حتی جرثقیل که هیچ یدک کش هم نخواست اگه خودروهای ملی ما بود که جنازه هم پیدا نمیشد داخلش
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
با این تصادف وحشتناک راننده ش زنده موند، حالا فکر کنید لگن های ساخت داخل با همچین تصادفی آیا راننده اش زنده میمونه؟ عمرا
ناشناس
۱۰:۱۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اینجاست که تفاوت خودرو ایمن خارجی و ناایمن داخلی معلوم میشه.
ناشناس
۱۰:۱۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اینجاست که تفاوت خودرو ایمن خارجی و ناایمن داخلی معلوم میشه.
ناشناس
۰۹:۲۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
ششصد متر روی زمین کشیده شد بعد استارت زد مسیرش رو گرفت رفت پراید ما از کنار یه خودرو رد میشه مثل کرکس به پرواز در میاد
ناشناس
۰۹:۰۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
اگه ماشینای ساخت داخل بود با این سرعت نه راننده زنده میموند نه ماشینی باقی
این ماشین چپ هم بشه اتاق نمیاد روی سر سرنشناش و اسکلتش محکمه ایربگ هاش هم درست عمل میکنه