سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کارگران تکواندو کار کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور

با پایان مسابقات تکواندو کارگران کشور، تیم کردستان در بخش کیورگی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 اولین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کارگران و کارخانجات کشور در رشته‌های کیوروگی و پومسه در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان بیجار استان کردستان برگزار شد که در بخش بانوان افسانه عبداللهی، نیان شاه محمدی، روناک حسین زاده صاحب گردن آویز طلا شدند و همچنین کیمیا مولودی، سارینا رحمتی و پردیس رضایی مدال نقره و زیلان غلام پور و ساهره ساعدی از کردستان مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 در بخش آقایان نیز مبین منصوری و محمد زانا ساعدی پور مدال طلا، پوریا لطیفی نقره و کیهان شریعتی و رامین جعفری نیز صاحب گردن آویز برنز شدند.

 در این دوره از مسابقات عنوان فنی‌ترین بازیکن نیز در بخش بانوان به نیان شاه محمدی و در بخش آقایان به مبین منصوری از کردستان رسید.

 گفتنی است در این دوره از مسابقات در نتایج تیمی در هر دو بخش بانوان و آقایان، در رشته مبارزه تیم کردستان به مقام اول دست یافت و در مجموع کیوروگی و پومسه تیم کردستان به مقام دومی کشور نایل آمد.

 در این مسابقات که در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان کردستان در سالن ۲۰۰۰ نفری شهرستان بیجار برگزار شد، در بخش بانوان ۱۳ تیم از ۱۲ استان کشور و با حضور ۶۸ بازیکن و در بخش آقایان ۱۵ تیم از ۱۴ استان کشور و ۸۶ تکواندو کار حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.