سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان منطقه کیانمهر دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان سابقه‌دار منزل در منطقه کیانمهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متوالی منزل و انباری ساختمان‌های مسکونی در منطقه کیانمهر کرج، رسیدگی به موضوع به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری ۴۳ منطقه کیامهر کرج قرار گرفت. 

او افزود: با انجام تحقیقات میدانی از مناطق وقوع سرقت و گشت زنی هدفمند در نهایت ۲ نفر در زمینه سرقت‌های به وقوع پیوسته دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به سوابق متعدد متهمان دستگیر شده در زمینه سرقت، افزود: متهمان با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف در پیش پای خود ندیده و به ارتکاب ۵ فقره سرقت منزل، ۲۰ فقره سرقت از انباری ساختمان‌های مسکونی و ۴ فقر سرقت خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خصوص شیوه و شگرد متهمان در سرقت، گفت: سارقان با کمین در اطراف ساختمان‌های مسکونی از غفلت شهروندان سوء استفاده کرده و وارد ساختمان‌ها می‌شدند و با استفاده از شاه کلید وارد منازل شده و لوازم با ارزش موجود در آنجا را به سرقت می‌بردند. 

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان باید در نظر داشته باشند تا زمانی که درب پارکینگ به طور کامل بسته نشده، نباید محل را ترک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.