سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین اطلس بی‌سوادی در استان قزوین

نخستین گردهمایی مدیران مناطق و روسای ادارات سواد آموزی استان قزوین برگزار شد.

محمود طریقی معاون سواد آموزی استان قزوین ضمن محکومیت اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: در صورت فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همه اعضای خانواده سواد آموزی آماده جهاد با این رژیم غاصب است.

طریقی افزود: برای پیشرفت امور حوزه سواد آموزی نیازمند نیرو‌های جهادی و انقلابی هستیم که با همکاری و تدبیر مدیرکل آموزش و پرورش نیرو‌های ما در استان تکمیل گردید و از مدیران مناطق انتظار داریم در این امور همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سواد آموزی استان ضمن تاکید بر اهمیت شورای معاونین در مناطق گفت: از مدیران مناطق و نواحی انتظار داریم که مسئول سواد آموزی آن منطقه در شورای معاونین حضور دائم داشته باشد.

طریقی با اشاره به طرح‌های استان در جهت شناسایی اولیای بی‌سواد و کم‌سواد استان عنوان کرد: معاونت سوادآموزی استان قزوین، طرحی به نام تدوین اطلس بی‌سوادی استان ارائه نموده است که در شورای پشتیبانی استان با امضای استاندار قزوین به تصویب رسید.

وی در ادامه با اشاره به رتبه فعلی سواد آموزی در کشور گفت: همت و تلاش جهادی همه ما در ارتقای این رتبه است، به نحوی که شایسته استان قزوین باشد و به آن نائل شویم.

طریقی ضمن اشاره به ضریب تاثیر گذاری  مدیران مدارس گفت: جلساتی که با مدیران مدارس در مناطق بصورت دوره‌ای برگزار می‌گردد، حتما با حوزه سواد آموزی نیز مرتبط شود و از این ظرفیت استفاده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.