سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل ۵ عضو خانواده در یاسوج

فرمانده انتظامی بویراحمد از دستگیری قاتل پنج عضو خانواده در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی بویراحمد، گفت: ساعت ۲۱:۵۲ روز جمعه ۲۸ مهر جوانی ۲۶ ساله به خانه‌های دو برادر خود در یکی از روستاهای دهستان دشتروم بویراحمد رفته و با شلیک گلوله ۲ برادر ۴۵ و ۴۰ ساله، ۲ برادرزاده دختر ۱۸ و ۹ ساله و زن برادر خود را به قتل رساند و دیگر دختر برادر خود را مجروح کرد.


سرهنگ بهمن گرجیان افزود: با حضور به‌موقع پلیس عامل این جنایت پس از دو ساعت دستگیر و دو قبضه سلاح کمری و ساچمه‌زنی که در این حادثه از آن استفاده کرده بود، از او کشف شد.


وی، علت این جنایت را اختلاف ملکی اعلام کرد و گفت: هم‌اینک امنیت در محل حادثه برقرار است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: قاتل که شخصی جوان و مجرد است؛ به تازگی از زندان آزاد شده بود و با توجه به دامنه اختلافات و کینه های گذشته اقدام به قتل هولناک این پنج عضو خانواده خود می کند.


هاشمی افزود: پنج تن شامل ۲ برادر، همسر برادر و ۲ دختر برادر در دم جان باختند و خواهر قاتل نیز زخمی می شود و برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال یافت.


وی با بیان اینکه قاتل نیز پس از ساعتی توسط پلیس دستگیر شد ادامه داد: شب گذشته به محض وقوع این حادثه دلخراش فرماندار شهرستان بویراحمد و برخی اعضای شورای تامین در منطقه حاضر شدند.


روستای چشمه پهن دهستان دشت روم از توابع بخش مرکزی شهرستان بویراحمد و در فاصله ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.