سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به ۳۰ روستای محروم قزوین تا دهه فجر

رییس سازمان بسیج سازندگی قزوین گفت: تا ایام الله دهه مبارک فجر با تکمیل ۲ مجتمع، ۳۰ روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

سرهنگ پاسدار مهدی صادقپور رییس سازمان بسیج سازندگی قزوین گفت: عملیات آبرسانی به ۹۶ روستای محروم این استان در قالب پنج مجتمع آبرسانی آغاز شده و تا ایام الله دهه مبارک فجر با تکمیل ۲ مجتمع، ۳۰ روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

سرهنگ صادقپور افزود: روستاهای بهره مند از آب آشامیدنی سالم در دهه مبارک فجر مربوط به منطقه قاقازان در تاکستان و شهدای طارم در بخش طارم سفلی هستند.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای محروم استان قزوین در قالب احداث پنج مجتمع آبرسانی دنبال می‌شود، تصریح کرد: روستاهای هدف گذاری شده شامل قاقازان، فارجسین، رودبار الموت، ضیا آباد و شهدای طارم است.

سرهنگ صادقپور اضافه کرد: برای این طرح آبرسانی به روستاهای یاد شده ۲۴۴ کیلومتر خط انتقال آب نیاز است که تا پایان طرح، اعتباری معادل ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گفته این مسوول، در احداث این مجتمع‌های آبرسانی ۴۸ مخزن و ۵۲۵ حوضچه نیز برآورد شده تا بتواند به رفع تنش آبی این روستاها کمک کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در راستای محرومیت زدایی و کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) محقق می‌شود.

به گفته صرهنگ صادقپور، بسیج سازندگی استان قزوین در راستای محرومیت زدایی در روستاها اقدامات متعددی شامل احداث مسکن، راه، معیشت و اشتغال را در دستور کار خود قرار داده که بخش آبرسانی آن تنها یکی از این موارد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.